Back

General Discussion

Discuss your favorites: TV shows, music, games and hobbies.
TOPIC | dutchies out there?
1 2 3 4 5 6 7 8
Das vervelend @Muse , geen idee of dat mag.
Maar heb je nog genoeg tijd om de 200k te halen??
Das vervelend @Muse , geen idee of dat mag.
Maar heb je nog genoeg tijd om de 200k te halen??
@Jasper: Denk het niet, zit nu op 130k >.<
@Jasper: Denk het niet, zit nu op 130k >.<
@muse
ik vind het persoonlijk niet eerlijk en zou het laten gaan... er komen nog genoeg draken voor bij door sparen voor een scrole ik vind 200k voor een pearl belachelijk zeker als ie geen gene heeft enz maar goed dat ben ik.
hoop des ondanks dat je het red <3
@muse
ik vind het persoonlijk niet eerlijk en zou het laten gaan... er komen nog genoeg draken voor bij door sparen voor een scrole ik vind 200k voor een pearl belachelijk zeker als ie geen gene heeft enz maar goed dat ben ik.
hoop des ondanks dat je het red <3
Dragonlady-Tundra1.png[img][/img]
@Dragonlady: Okay ;-; Ik wacht nog even het antwoord af en anders zoek ik verder. :&#039;D
Stuur me vooral een berichtje als je ooit een pearlcatcher ziet met zwarte/midnight basic en rode vleugels. Ze is trouwens wel gened, ze heeft eye spots p3p
@Dragonlady: Okay ;-; Ik wacht nog even het antwoord af en anders zoek ik verder. :&#039;D
Stuur me vooral een berichtje als je ooit een pearlcatcher ziet met zwarte/midnight basic en rode vleugels. Ze is trouwens wel gened, ze heeft eye spots p3p
@muse ah tja toch.. zou zelf 150k vragen voor zo&#039;n draak, maar goed ik hou m&#039;n ogen open voor je! misschien door sparen voor een scroll? en dan vragen of iemand een draak heeft met die kleuren en dan ruilen voor een hatchling van die draak?
zo heb ik dat gedaan met de partner voor lily...(snapper)
@muse ah tja toch.. zou zelf 150k vragen voor zo&#039;n draak, maar goed ik hou m&#039;n ogen open voor je! misschien door sparen voor een scroll? en dan vragen of iemand een draak heeft met die kleuren en dan ruilen voor een hatchling van die draak?
zo heb ik dat gedaan met de partner voor lily...(snapper)
Dragonlady-Tundra1.png[img][/img]
Wat zijn eye spots als ik vragen mag XD
Ik ben nog niet zo thuis in het broeden en genes enzovoorts.
Wat zijn eye spots als ik vragen mag XD
Ik ben nog niet zo thuis in het broeden en genes enzovoorts.
@jasper ff in mijn lair kijken bij crystal die heeft eyespots op haar vleugels, beetje zoals een vlinder ;)
@jasper ff in mijn lair kijken bij crystal die heeft eyespots op haar vleugels, beetje zoals een vlinder ;)
Dragonlady-Tundra1.png[img][/img]
@dragonlady prachtige draken heb jij :O
@dragonlady prachtige draken heb jij :O
@jasper dank je! komt binnen kort weer een clutch aan van de fae met irides en shimmer (moon en jade) zal je wel poken als ze er zijn ;) tenminste als je fae leuk vind lol
@jasper dank je! komt binnen kort weer een clutch aan van de fae met irides en shimmer (moon en jade) zal je wel poken als ze er zijn ;) tenminste als je fae leuk vind lol
Dragonlady-Tundra1.png[img][/img]
@dragonlady is goed, ben wel benieuwd :D
@dragonlady is goed, ben wel benieuwd :D
1 2 3 4 5 6 7 8