Back

General Discussion

Discuss your favorites: TV shows, music, games and hobbies.
TOPIC | Random Ramblings [Private]
1 2 ... 24 25 26 27 28 ... 42 43
@Casmah: Ik heb een Crossroad naar je gestuurd :)
@Casmah: Ik heb een Crossroad naar je gestuurd :)
lightbottom.png
@sbslink thx!!! Ik zal haar goed verzorgen :D
@sbslink thx!!! Ik zal haar goed verzorgen :D
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! In de gloria! In de gloria. Hieperderpiep hoera! Hieperderpiep hoera!!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag @sbslink !
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! In de gloria! In de gloria. Hieperderpiep hoera! Hieperderpiep hoera!!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag @sbslink !
@Hyperwolfy: Dank je :D Hopelijk kan ik morgen wat leuke dingen doen met het begin van de Thundercrack.. Naast mijn verjaardags feest dan :P
@Hyperwolfy: Dank je :D Hopelijk kan ik morgen wat leuke dingen doen met het begin van de Thundercrack.. Naast mijn verjaardags feest dan :P
lightbottom.png
@sbslink
Happy birthday, gratis på födelsedagen
oftewel: gefeliciteeeeeeeerd :D
@sbslink
Happy birthday, gratis på födelsedagen
oftewel: gefeliciteeeeeeeerd :D
tumblr_na5dh68Ezc1tfzajgo2_500.gif
@Nietjev: Thanks! Hehe, wat betekend 'gratis' in het Zweeds dan? XD
@Nietjev: Thanks! Hehe, wat betekend 'gratis' in het Zweeds dan? XD
lightbottom.png
@sbslink
Grattis betekent gefeliciteerd. Grattis på födelsedagen is letterlijk gefeliciteerd op je geboortedag
(ik zie net dat autocorrect 'grattis heeft gecorrigeerd in gratis.... ooops XD)

Leuke dag gehad vandaag?
@sbslink
Grattis betekent gefeliciteerd. Grattis på födelsedagen is letterlijk gefeliciteerd op je geboortedag
(ik zie net dat autocorrect 'grattis heeft gecorrigeerd in gratis.... ooops XD)

Leuke dag gehad vandaag?
tumblr_na5dh68Ezc1tfzajgo2_500.gif
@Nietjev: Aha cool. En ja erg leuk, visite langs gehad en erg gezellig geweest. En op flight rising ook nog mijn draken ei uitgebroed en die kwam er met mooie kleuren uit. Dus ook daar erg tevreden mee!
@Nietjev: Aha cool. En ja erg leuk, visite langs gehad en erg gezellig geweest. En op flight rising ook nog mijn draken ei uitgebroed en die kwam er met mooie kleuren uit. Dus ook daar erg tevreden mee!
lightbottom.png
Het regent, het regent, iedereen is het zat.
Ik heb niemand meer in de winkel,
dus de golem workshop gaat plat!

(FOR MATHER!!!!!!!!!!!! We shall defeat the beastclan from their first spot!)
Het regent, het regent, iedereen is het zat.
Ik heb niemand meer in de winkel,
dus de golem workshop gaat plat!

(FOR MATHER!!!!!!!!!!!! We shall defeat the beastclan from their first spot!)
@Hyperwolfy: Hehe :P Net weer een nestje van Regal en Sunrise. En weer bijna allemaal een soort tree babies. Maar wel (denk ik) mijn eerste XXX [url=http://flightrising.com/main.php?dragon=15368683] [img]http://flightrising.com/rendern/350/153687/15368683_350.png[/img] [/url] Maar de volgende keer toch maar iets anders proberen denk ik. Hier komt vrijwel alleen groen uit zelfs al laat de preview toch ook andere dingen zien.
@Hyperwolfy: Hehe :P

Net weer een nestje van Regal en Sunrise. En weer bijna allemaal een soort tree babies. Maar wel (denk ik) mijn eerste XXX


15368683_350.png


Maar de volgende keer toch maar iets anders proberen denk ik. Hier komt vrijwel alleen groen uit zelfs al laat de preview toch ook andere dingen zien.
lightbottom.png
1 2 ... 24 25 26 27 28 ... 42 43