Back

Art Sales

For commissions and flat-sale of your creative efforts.
TOPIC | Anime/art shop 3 slot open
1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 95 96
@EchoGhost10100 Don't worry, you didn't know ^^ [img]http://media3.giphy.com/media/Ph05xuYgrX5te/giphy.gif[/img] I have (normally) strong health XDD (ha! this is a good point ! I understand, I'm french and I'm very bad on my own language XDD )
@EchoGhost10100
Don't worry, you didn't know ^^
giphy.gif

I have (normally) strong health XDD

(ha! this is a good point ! I understand, I'm french and I'm very bad on my own language XDD )
F3EzcZm.pngnOUegbm.png
rbLxT6q.pngsqIt933.png
@Kaohs, as I said, surprise me, :)
@Kaohs, as I said, surprise me, :)
[center][u][b]Event! (special Halloween)[/b][/u] [img]https://68.media.tumblr.com/2c5ac33b9a0a8a680dc4374fcba6b071/tumblr_nsbo2nPupG1tl8p9uo1_500.gif[/img] [b][u]What is this?[/u][/b] It's a little countdown for this big day *w* [u][b]How it's work?[/b][/u] During the 24th to the 31 October, every day I'll show you one of the dragon registered, draw with a costume or turned on monster. [b][u]How you can play ?[/u][/b] [LIST=1] [*]First choose one number of the list ^^ 1- taken by Alicorna 2-taken by Barracks 3-taken by Elie 4-taken by Blueflyght 5- taken by Salamanderpie 6-taken by Lyls 7- take by Chardano 8- taken by GANOS 9- taken by Myrnia 10-taken by Nenahel [*] fulfill this form: [quote]Number picked: Url of the dragon: personality of the dragon: Choose a color (exept Black and white):[/quote] /!\ Be carefull! You can not choose the costume or the monster! I'll chose for you ^^ (otherwise there is no surprise) [*]a participation of 35Kt/G [/LIST] Tadam! Now I'll draw your dragon and you juste need to wait for the famous day :33 (I'll ping you when it's your turn ^^) I hope to be understandable, ;w; If you need to ask something about this my box is always open ^^[/center]
Event! (special Halloween)
tumblr_nsbo2nPupG1tl8p9uo1_500.gif
What is this?

It's a little countdown for this big day *w*

How it's work?

During the 24th to the 31 October, every day I'll show you one of the dragon registered, draw with a costume or turned on monster.


How you can play ?

  1. First choose one number of the list ^^

    1- taken by Alicorna
    2-taken by Barracks
    3-taken by Elie
    4-taken by Blueflyght
    5- taken by Salamanderpie
    6-taken by Lyls
    7- take by Chardano
    8- taken by GANOS
    9- taken by Myrnia
    10-taken by Nenahel
  2. fulfill this form:
    Quote:
    Number picked:
    Url of the dragon:
    personality of the dragon:
    Choose a color (exept Black and white):
    /!\ Be carefull! You can not choose the costume or the monster! I'll chose for you ^^ (otherwise there is no surprise)
  3. a participation of 35Kt/G

Tadam! Now I'll draw your dragon and you juste need to wait for the famous day :33 (I'll ping you when it's your turn ^^)


I hope to be understandable, ;w; If you need to ask something about this my box is always open ^^
F3EzcZm.pngnOUegbm.png
rbLxT6q.pngsqIt933.png
@Kaohs Preum's :D je réserve un numéro! et je complete mon post :D edit allez je me décide! Number picked: 3 Url of the dragon: Ma Dracula (elle colle parfaitement au thème! XD ) [url=http://flightrising.com/main.php?dragon=30828818] [img]http://flightrising.com/rendern/350/308289/30828818_350.png[/img] [/url] personality of the dragon: elle a une petite lore (en anglais) dis moi si tu veux que je te la traduise ou si c'est bon ^^ Choose a color (exept Black and white): rouge-bordeau (couleur vin) J'aimerai payer en gems si ça ne te déranges pas :)
@Kaohs
Preum's :D je réserve un numéro! et je complete mon post :D
edit allez je me décide!

Number picked: 3
Url of the dragon: Ma Dracula (elle colle parfaitement au thème! XD )

30828818_350.png

personality of the dragon: elle a une petite lore (en anglais) dis moi si tu veux que je te la traduise ou si c'est bon ^^
Choose a color (exept Black and white): rouge-bordeau (couleur vin)

J'aimerai payer en gems si ça ne te déranges pas :)
Kikou! Du coup je vient commander! Si tu préfère que je change de dragon dit le moi! ^^ [u]Number picked:[/u] 6 S'il te plait! ^^ [u]Url of the dragon:[/u] Maléfique !!! [img]http://zupimages.net/up/17/32/nwrw.jpg[/img] [u]personality of the dragon:[/u] Bha, plutôt celle des dessins animés parce que celle du film... (tousse) [u]Choose a color[/u] (exept Black and white): Vert ?! ;) J'attend que tu me dise si c'est bon et je t'envois l'argent (pendant que je l'ai encore) XD Des diamants sa te va? Au cas ou...
Kikou! Du coup je vient commander!

Si tu préfère que je change de dragon dit le moi! ^^

Number picked: 6 S'il te plait! ^^
Url of the dragon: Maléfique !!! nwrw.jpg
personality of the dragon: Bha, plutôt celle des dessins animés parce que celle du film... (tousse)
Choose a color (exept Black and white): Vert ?! ;)

J'attend que tu me dise si c'est bon et je t'envois l'argent (pendant que je l'ai encore) XD
Des diamants sa te va? Au cas ou...
@Lyls A la fameuse dragonne XDD

Oui je la prend UwU
Les diamant ne me dérange pas ^^

Merci beaucoup de ton inscription ^^

@Lyls A la fameuse dragonne XDD

Oui je la prend UwU
Les diamant ne me dérange pas ^^

Merci beaucoup de ton inscription ^^

F3EzcZm.pngnOUegbm.png
rbLxT6q.pngsqIt933.png
@Kaohs
Number picked: 4
Url of the dragon: http://flightrising.com/main.php?p=lair&id=245416&tab=dragon&did=26526143
personality of the dragon: Un peu d'histoire: je m'étais imaginée que des dragons du ice (avec leurs yeux fantômatiques blblbl <3) s'était fait infecter par un virus que des dragons du Plague propageaient, qui équivaut à un genre de nécrose partielle (et s'interrompant au bout d'un moment du coup) des parties du corps externes (la peau et les yeux notamment, éventuellement plumes pour ceux qui en ont) (c'pas des zombies, vu qu'ils sont vivants et conscients xD). Cette miss étant la chef de la troupe de dragons Ice en question qui cherche à se venger de la troupe de dragons plague voili voilou xD
Choose a color (exept Black and white): Bleu clair, on va dire dans les tons du circuit ^^

Ping moi/mp quand tu voudras que j'envoie le paiement, je verrai en fonction de ce que j'ai en rab si c'est gems ou treasure ou les deux à moins que tu n'aies une petite préférence? ^^
@Kaohs
Number picked: 4
Url of the dragon: http://flightrising.com/main.php?p=lair&id=245416&tab=dragon&did=26526143
personality of the dragon: Un peu d'histoire: je m'étais imaginée que des dragons du ice (avec leurs yeux fantômatiques blblbl <3) s'était fait infecter par un virus que des dragons du Plague propageaient, qui équivaut à un genre de nécrose partielle (et s'interrompant au bout d'un moment du coup) des parties du corps externes (la peau et les yeux notamment, éventuellement plumes pour ceux qui en ont) (c'pas des zombies, vu qu'ils sont vivants et conscients xD). Cette miss étant la chef de la troupe de dragons Ice en question qui cherche à se venger de la troupe de dragons plague voili voilou xD
Choose a color (exept Black and white): Bleu clair, on va dire dans les tons du circuit ^^

Ping moi/mp quand tu voudras que j'envoie le paiement, je verrai en fonction de ce que j'ai en rab si c'est gems ou treasure ou les deux à moins que tu n'aies une petite préférence? ^^
66672686_aRYLhgjb41XJEVa.png
@Blueflyght

Hou :33 Je la connais cette petite ^^

Parfait tu es inscrite ^^ Pour le payement, je dirais plus treasure (vu que le Festival approche et que j'ai plus de place dans mon laire XDD)

@Elie No soucis pour le payement ^^ Ne t'en fais pas pour sa fiche, je comprend plutôt bien l'anglais ;33
@Blueflyght

Hou :33 Je la connais cette petite ^^

Parfait tu es inscrite ^^ Pour le payement, je dirais plus treasure (vu que le Festival approche et que j'ai plus de place dans mon laire XDD)

@Elie No soucis pour le payement ^^ Ne t'en fais pas pour sa fiche, je comprend plutôt bien l'anglais ;33
F3EzcZm.pngnOUegbm.png
rbLxT6q.pngsqIt933.png
Number picked: 1! Url of the dragon: Caramellow [url=http://flightrising.com/main.php?dragon=36054893] [img]http://flightrising.com/rendern/350/360549/36054893_350.png[/img] [/url] personality of the dragon: (He's named after a Caramel filled chocolate bar, lol) He is sweet and loves to make candy. Choose a color (exept Black and white): Hmmm, Gold. I'll send the Gems asap. [quote name="Kaohs"] /!\ I was sick : monday, tuesday, wednesday And I burned my hand this morning, so I'm very late so I'm sooooo sorry ;^; /!\[/quote] And Oh, no! You feel better! Do not worry about timing for me!
Number picked: 1!
Url of the dragon: Caramellow

36054893_350.png

personality of the dragon: (He's named after a Caramel filled chocolate bar, lol) He is sweet and loves to make candy.
Choose a color (exept Black and white): Hmmm, Gold.

I'll send the Gems asap.


Kaohs wrote:
/!\ I was sick : monday, tuesday, wednesday And I burned my hand this morning, so I'm very late so I'm sooooo sorry ;^; /!\

And Oh, no! You feel better! Do not worry about timing for me!
@Alicorna thank you sub' :33
@Alicorna thank you sub' :33
F3EzcZm.pngnOUegbm.png
rbLxT6q.pngsqIt933.png
1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 95 96